آ

  • آجیلی، هادی دیپلماسی رسانه ای ایران در مذاکرات هسته ای [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 45-62]
  • آصف، هاجر تأثیر تکنولوژی‌های نوین ارتباطی بر فرهنگ [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 63-70]
  • آصف، هاجر نظریه های فلاسفه در زمینه شیوه های اقناع (با تاکید بر آرای افلاطون، ارسطو و دکارت) [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 75-82]
  • آصف، هاجر کارکنان دانشی در سازمان های رسانه ای [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 203-212]
  • آهنی امینه، زهرا مدیریت رسانه ای در عصر توسعه دانش بنیان [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 271-276]

ا

  • ابویی، محمد مطالعه استراتژی تصویرسازی برنامه ترکیبی «به خانه برمی گردیم» از سبک زندگی خانواده ایرانی [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 313-332]
  • اسعدی، محمود مدیریت رسانه و سازمان های خلاق [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 19-32]
  • اسعدی، محمود منطق آمار و کاربرد آن در توسعه سازمان های رسانه ای [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 63-72]
  • اسلامی فرد، غلامحسین سطح سواد جوانان ناشی از کاربرد رسانه‌های جدید [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 55-64]
  • اسلامی فرد، غلامحسین مصاف خبری و جنگ رسانه‌ای در مناسبات بین‌المللی؛ با تأمل در ابزارها و راهکارها [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 25-36]
  • افضلی، میترا بررسی شیوه های نوین نظارت و کنترل بر رسانه (با تاکید بر نقش دروازه بانی) [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 93-108]
  • البرزی، هادی اثربخشی رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزار ارتباطی و ظرفیت آنها برای فناوری‌های ارتباطی [دوره 3، شماره 14، 1394، صفحه 45-56]
  • البرزی، هادی معرفی کتاب؛ شکاف خبری؛ وقتی ترجیحات اطلاعاتی مردم و رسانه‌ها متفاوت است [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 65-78]
  • البرزی، هادی نشانه‌شناسی رنگ در تعزیه [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 63-70]
  • البرزی، هادی اثرگذاری پوشش رسانه ای اخبار حوادث بر مخاطبان از دیدگاه کارشناسان [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 93-99]
  • امیری، عبدالرضا بررسی تکنیک های اقناع اجتماعی از دیدگاه استدلال های مرکزی و پیرامونی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 39-50]
  • امیری، عبدالرضا زبان اقناعی رسانه با بهره گیری از رهیافت تحلیل گفتمان [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 83-92]
  • امین فرد، احمد شناخت عوامل مؤثر تولید گزارش خلاق رادیویی فوتبال [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 71-95]
  • ایلچی، محسن کاربست رسانه های نوین در روابط عمومی مالی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 19-36]

ب

  • بروجردی علوی، مهدخت الگوی مناسب تحقق شعار سال [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 6-8]
  • بشیر، حسن روابط عمومی، منظومه فلسفی اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 4-5]
  • بشیر، حسن تبلیغات تجاری و اقناع؛ تحلیل نشانه شناسی تبلیغات تجاری شرکت ال جی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 51-66]
  • بهرامی، شهلا هستی شناسی و معرفت شناسی ارتباطات اقناعی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 6-8]
  • بهرامی رشتیانی، شهلا مدیریت رسانه و طراحی استراتژی در سازمان [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 109-122]
  • بهرامی رشتیانی، شهلا چیستی سازمان های رسانه ای از منظر استعاره های مورگان [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 333-354]
  • بهزادمقدم، سهیلا نشانه‌شناسی رنگ در تعزیه [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 63-70]

ت

  • تاجریان، علیرضا مدیریت استراتژیک رسانه در مواجهه با سواد رسانه ای مخاطب [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 123-130]
  • تربتی، سروناز بررسی نقش فیس‌بوک بر دوستی اعضای متأهل [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 25-34]

ج

  • جاوردی، حمید شناخت عوامل مؤثر تولید گزارش خلاق رادیویی فوتبال [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 71-95]
  • جهان دیده، احسان نقش رسانه در بلوغ روابط عمومی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 12-14]

ح

  • حسینی، فاطمه معرفی کتاب؛ شکاف خبری؛ وقتی ترجیحات اطلاعاتی مردم و رسانه‌ها متفاوت است [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 65-78]
  • حسینی، منصور مدیریت رسانه و طراحی استراتژی در سازمان [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 109-122]
  • حق‌شناس، مریم مدیریت رسانه‌های آموزشی: تغییر رفتار یادگیرندگان از طریق تکنولوژی رسانه‌ای [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 59-62]
  • حق‌شناس، مریم رویکرد جامعه دانش‌محوردر تبیین علم روانشناسی رسانه [دوره 3، شماره 14، 1394، صفحه 11-16]
  • حق‌شناس، مریم پارادایم جدید یادگیری در عصر دیجیتال [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 37-42]
  • حق شناس، مریم نقش روابط عمومی و رسانه در افزایش آگاهی و تنویر افکار مخاطبان [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 37-40]
  • حق شناس، مریم نقش استراتژیک مدیر رسانه در جهت ارتقای سطح سواد رسانه ای مخاطبان [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 55-60]
  • حق شناس، مریم اقناع مخاطب: پذیرش محتوای رسانه ای بر اساس تفاوت های فردی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 67-74]
  • حیدری، مرتضی روابط عمومی، ابزاری پیچیده [دوره 3، شماره 10، 1394]

خ

ذ

  • ذوالفقارزاده، محمد مهدی «فرهنگ سازمانی در سازمان های رسانه ای: مفاهیم،الگوها و رهنمودهای پژوهشی» [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 131-144]

ر

  • روشندل اربطانی، طاهر امکان سنجی اجرای رشته مدیریت رسانه مقطع کارشناسی ارشد در قالب گرایش های تخصصی از دیدگاه خبرگان و متخصصان [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 145-158]

ز

س

  • سعد، علی تأثیرات و کارکردهای تلفن همراه [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 53-58]
  • سلگی، محسن گذار رسانه از ساخت درختی به ساحت ریزوم یا ساقه زمین [دوره 3، شماره 14، 1394، صفحه 4-6]
  • سلگی، محسن الگوی «آرمان گرایی واقع بینانه» به مثابه ایدئولوژی اسلامی در «مدیریت انقلابی» رسانه [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 171-192]
  • سیاح، احمد تغییر و تحول در سازمان های رسانه ای [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 193-202]
  • سید محسنی، سید شهاب روابط عمومی و اثر بخشی فنون رسانه ای [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 51-60]

ش

  • شفیعیان، نازیلا نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در رقابت بین رسانه‌های جدید و سنتی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 9-20]
  • شفیعیان، نازیلا صدای آمریکا در دوران پس از جنگ سرد ایجاد فرصت‌ها و چالش‌ها در بخش خدمات رسانه‌های خارجی از طریق تکنولوژی‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی [دوره 3، شماره 14، 1394، صفحه 57-69]
  • شفیعیان، نازیلا مدیریت استراتژیک با نگاهی به نقاط قوت، ضعف و تهدید و فرصت سازمان های رسانه ای [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 47-54]
  • شفیعیان، نازیلا زبان اقناعی رسانه با بهره گیری از رهیافت تحلیل گفتمان [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 83-92]
  • شفیعیان، نازیلا کارکنان دانشی در سازمان های رسانه ای [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 203-212]
  • شمسایی نیا، رامین آسیب‌شناسی سیاست‌گذاری رسانه‌های خبری فضای مجازی در ایران [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 7-12]

ص

  • صادق زاده، روزبه لیبرالیسم توجیه کننده استراتژی تهاجمی رسانه ها برای اقناع مصرف کننده [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 213-222]
  • صادق زاده، مریم ویژگی های شخصیتی مجریان موفق تلویزیون [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 277-288]
  • صدقی، مهدی بررسی شیوه های نوین نظارت و کنترل بر رسانه (با تاکید بر نقش دروازه بانی) [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 93-108]
  • صفائی‌نژاد، قاسم نسبت «تحقیق و توسعه» با سازمان رسانه‌ای [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 4-6]
  • صفایی نژاد، قاسم تأثیر فناوری‌های نوین بر مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 35-52]
  • صفایی نژاد، قاسم تاثیر فرهنگ، ارزش ها و هنجارهای اجتماعی بر مدیریت راهبردی رسانه [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 17-30]
  • صفایی نژاد، قاسم نظریه های اقناع و کاربرد آن در رسانه ها [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 23-38]
  • صفایی نژاد، قاسم الگوی «آرمان گرایی واقع بینانه» به مثابه ایدئولوژی اسلامی در «مدیریت انقلابی» رسانه [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 171-192]
  • صلواتیان، سیاوش آسیب شناسی منابع درآمدی سازمان صدا و سیما با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 223-238]

ض

  • ضیایی پرور، حمید ضرورت توجه به مدیریت فضای مجازی در ایران [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 79-83]
  • ضیایی پرور، حمید مدیریت و اقتصاد رسانه‌های آنلاین در ایران [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 9-24]

ط

  • طاهری، افسانه استراتژی مورد نیاز رسانه ملی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 7-16]
  • طاهری، افسانه توسعه و تحول رسانه های دیجیتال [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 239-258]

ع

  • عباسی، حجت الله مدیریت استراتژیک و اقتصاد تلویزیونی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 31-46]
  • عباسی، حجت الله مدل کاربردی ارتباطات اقناعی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 9-22]
  • عباسی، حجت الله کاربرد پژوهش در مدیریت رسانه [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 259-270]
  • عباسی، حجت‌اله تکنولوژی‌های نوین پخش تلویزیونی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 71-80]
  • عباسی، حجت‌اله رسانه‌های جدید و جامعه اطلاعاتی ارزیابی فعلی و چشم‌انداز آینده [دوره 3، شماره 14، 1394، صفحه 17-30]
  • علی اصفهانی، اعظم بررسی مسائل مدیریتی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر معاونت سیما [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 73-92]
  • عیدی، فاطمه مدیریت تولید و توزیع پیام‌های ارتباطی؛ مقایسه مذاکرات برجام در ایرنا و رسانه‌های خارجی [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 43-62]

ف

ق

  • قاسم زاده، حسن تاثیرگذاری بر افکار عمومی در مدیریت بحران، از طریق روباط عمومی مدرن [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 61-76]
  • قدیری ابیانه، محمد حسن رسانه؛ شمشیر دو لبه [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 9-10]
  • قلی‌نژاد، محمدرضا علل گرایش مخاطبان به برنامه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان کانال GEM TV [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 35-44]
  • قمصریان، مهدی رسانه‌های سایبری و تغییر قدرت [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 6-8]

ک

  • کاشی‌پزها، محمدحسین سرمقاله؛ فناوری رسانه‌ساز [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 4-4]
  • کتوک، لیلی مدیریت تولید و توزیع پیام‌های ارتباطی؛ مقایسه مذاکرات برجام در ایرنا و رسانه‌های خارجی [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 43-62]

گ

  • گلیایی، ضحی «فرهنگ سازمانی در سازمان های رسانه ای: مفاهیم،الگوها و رهنمودهای پژوهشی» [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 131-144]
  • گودرزی، علی محمد سرمقاله رسانه و عصر تجدد [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 4-6]

م

  • مؤمنی، داود فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتباطات توسعه [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 21-34]
  • مانی فر، محمدرضا رادیو و مدیریت مخاطبان در ایران [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 295-312]
  • محسنی، مهدی آسیب شناسی منابع درآمدی سازمان صدا و سیما با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 223-238]
  • محمد هاشمی، ابوذر امکان سنجی اجرای رشته مدیریت رسانه مقطع کارشناسی ارشد در قالب گرایش های تخصصی از دیدگاه خبرگان و متخصصان [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 145-158]
  • محمودی، سارا منطق آمار و کاربرد آن در توسعه سازمان های رسانه ای [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 63-72]
  • مصیبی، منا دیپلماسی رسانه ای ایران در مذاکرات هسته ای [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 45-62]
  • معیری، حمید اهمیت تحقیق و توسعه در رسانه [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 13-24]
  • معیری، حمید گذر از روابط عمومی مدرن به پست مدرن [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 41-50]
  • معیری، حمید کاربرد نظریه بازی ها در مدیریت استراتژیک رسانه [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 61-71]
  • مقصودی، مسعود مدیریت دانش، سازمان یادگیرنده و سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 45-54]
  • مهدی پور، فرشاد محیط شناسی راهبردی سایت های خبری ایران [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 77-108]
  • مهربانی فر، حسین تبلیغات تجاری و اقناع؛ تحلیل نشانه شناسی تبلیغات تجاری شرکت ال جی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 51-66]
  • مومنی، داود بررسی تکنیک های اقناع اجتماعی از دیدگاه استدلال های مرکزی و پیرامونی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 39-50]
  • مومنی، سارا مطالعه استراتژی تصویرسازی برنامه ترکیبی «به خانه برمی گردیم» از سبک زندگی خانواده ایرانی [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 313-332]
  • میثمی، حسن پنج اقدامی که قبل از«ملی‌شدن شبکه اطلاعات» باید انجام شود [دوره 3، شماره 14، 1394، صفحه 7-10]

ن

  • نصیرایی، احمد تاثیرگذاری بر افکار عمومی در مدیریت بحران، از طریق روباط عمومی مدرن [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 61-76]
  • نعمت الهی، اکبر ما کجاییم در این بحر تفکر...؟ [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 15-16]

و

  • واحد، زهرا مدیریت دانش، سازمان یادگیرنده و سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 45-54]
  • وردی نژاد، فریدون چیستی سازمان های رسانه ای از منظر استعاره های مورگان [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 333-354]

ی